Followers

Dec 23, 2011

syukur alhamdulilah :)

assalamualaikum dan selamat sejahteraa . cewaah! title dah macam lagu nasyid pulakk kann . hewhew :)
haaa , setelah sekian lame nye berperang dgn perasaan sendiri semenjak dua menjak ni . akhirnyaaa , impian aku tercapai jugakk . hahaaaa impiann ape pulak ni ? yooo . impian aku untuk mencapai 8A dalam PMR .

hohoho , tahniah untuk semuaaa kawan kawan yang mendapat straight A'sss :) 

akhirnyaaa , jantung aku yang mcm nak terkeluar tu . "dup dap dup dap" . dapatlah dikembalikan semula ke tempat asalnyaaa . hahaha kalau tak rasa nak terkeluar je jantung aku tu .
aku harap sangat time tu dapat 8A . tunggu punya tunggu , lol name aku ponggg disebut . yeay ! syukur alhamdulilahh . terima kasih kepada Allah kerana telah memakbulkan doa aku selama ini. terima kasih jugakkk kepada semua guru guru di sekolah <3 . i love youuu teacher :) hewhew . terima kasih jugak kepada kedua dua ibu bapa aku yg telah support aku selama ni . hohohoh . jasa anda semua amat dihargai ^^ .


oh tidak lupaa juga kepada sesiapa yg mengucapkan tahniah untuk aku di facebook . hahaha terima kasih daun keladi :)


               
thank you kepada cikgu sekolah rendah yg sudi wishh semalam :)
sekiann , sampai disini sajee . babai :P

No comments:

Post a Comment

Tahniah kerana berjaya membaca entri tersebut sehingga habis !
Komen yang murni saja ya , hihi. terima kasih :D