Followers

Dec 13, 2011

lol holidayyyyyyy time XD

assalamualaikum , dan selamat sejahtera . kah kah :D
haaa , entry kali ni nak cerita pasal holiday aku yang lepass . hahaha holiday lahh sangat kannn . 


lol , hahaha cuti ni aku cuma pergi mandi mande kat wonderland je kott . haha tapi memangg best wooo ! hahaha semua tempat aku mandi kat situ . yang mane agak agak tak berani tu aku tak cube main ponn . Tapi apaponn abang abang kat sane memangggg coool . hahaha se" Cool " cuace kat sane mase tuh . kah kah kah XD

                                     
                  
 haha semua gelongsor tu aku naik . wooo ! dah naik sekali giann nak naik dua kali hahah . dah naik tu apelagi, jerit ahhh kuat kuattt . hahahaha madah je = = ' main jerit jerit dengan akak aku . wakaka XD . 
     Lagipunn time tu datang terawal pulakk kann . pukul 8.30 pagi dah sampai dekat situ . hohoho nampakkann semua orang eksaited mase tu . hahaha walauponn ni masuk kali yang keduaaaa aku pergi mandi mande kat sane . wooohoo apelagi kenelah tunggu sampai pukul 9 baru boleh masukk . tapi yang bestnyeee masetu tak ramai sgt orang jadinye aku beli tiket pon tak payah nak beratur2 bagai kann . hahaha . dah masuk dalam time nak mandi tu , lol orang nyaaa ponn sikit je . tak macam yg first time aku pergi dulu . hohoho so , nak naik gelongsor yang tinggi tinggi tu ponn tak payah lah nak beratur panjang2 kann . teheee~
papeponn aku memang enjoyy gila kali ni XD . hohoho 

dah puasss mandi mande bagai ,pergi tukar baju then ikut ayah pergi jemputann kawan dia . hahah sebenarnye pergi melake ni pon nak pergi jemputann je kot . tapi dah alang alang dah sampai sini singgahlah dekat wonderland dulu kann ? haha :)

emm , balik jemputann je teros pergi jalan dekat dataran  pahlawannn . hoho ingatkan nak beli lah sehelai 2 helai baju ke . tapi lol semua baju kat situ tak lawaa . hohoh rugi gilaa sebab masetu tgh sale dekat situ . satu pon aku tak berkenan . hohoho nak buad camne kann .
dah penat jalan tu apalagi singgah lahh dekat gelato frutty . huhu sedappnye :P

lol sedappp tak terkate , hewhew XD

emmm , dah puass jalan tu balik lah apelagi . hihihi sampai rumahh je semua orang kepenatan . hahah yek ah mane tak penat kalau dah round satu mall tu kann . lol dah lah besar mall tu = = '' hahah .
k , lah sampai sini je entry kali . goodbye ! :)

No comments:

Post a Comment

Tahniah kerana berjaya membaca entri tersebut sehingga habis !
Komen yang murni saja ya , hihi. terima kasih :D