Followers

Dec 31, 2011

goodbye 2011 :'(((

assalamualaikum dan selamat sejahteraa . hihik :) okey rasanyaaa ini adalah post yang terakhir buat masa ini sebab nex year dah mule sekolah dan aku mesti antara orang yang paling sibuk di duniaa . kah kah kah :P


oh apaponn selamat tahun baru kepada andaa semuaa . hihik :) . aku pasti akan merindui semua kenangan tahun 2011 . i will gonnaaa miss all that . oh pleasee 2011 dont leave mee :'(( . hewheww . tahun ni memang banyak kenangan yang tak dapat dilupakann . okey terutamanyaa dengan semua kawan kawann aku . okey gonna miss all that moment = = '' . emmm tinggal berapa jam je lagi nak masuk tahun baru . aku tak rasa apeponn sebab aku rasa ini adalah saaat yang paling sedih . hewhew .


tahun ni jugak aku telah menjadi calon pmr , menduduki peperiksaan pmr dan juga mendapat kecemerlangan yang amat bermakna :) . tahun ni jugak aku menyimpan banyak kenangan bersamaa kawan kawan aku terutamanyaa aqirah , nazwa , anisah , hidayah , hayati , suasss , eraa , wawaa dan toraa . friend i will always love youu <3 . kau orang semua banyak buat aku happy kadang kadang tu sedih pon ada jugak . terima kasih jugak buat kawan aku yg sudi mendengar luahan aku  dikala aku sedih mahupun gembira . terima kasih sebab sudi kawan dengan aku . aku tak sangka aku mempunyai kawan yang baik macam kau orang :) aku harap persahabatan kita akan kekal selamanyaa <3 .


naik tahun depann mesti ramai yang pindah . bilaa pindah mesti semakin berkurangg , ye takk ? hohoo apapun   semua yang terbaik untuk kau orang semua okey :') emm , jangan tanya aku  , aku pindah sekola memana . keputusannyaa aku memang akan stay dekaat sekolah yang sama jugakk . hohoho biasalah aku kann setia pada yang satu . okey sila muntah* . kah kah kah :P


apapon terlalu banyak kenangan manis tahun 2011 ni . aku harap tahun hadapan lebih baik daripada sebelum ni . oh yee azam aku . aku nak jadik budak baik tahun depan . LOL , baik lah sangat *. hahahah . aku nk belajar sungguh sungguh next year . hohoo siapa taknak jadik budak pandai kann ? hewhewww .


apapunn selamat tahun baru sekali lagi aku ucapkann . goodbyee :'))


i love you friend <3


i love you aqirah <3


i love you suass <3


and last , i love myself . hewhew  <3


p/s : sorry , aku cumaa ade gambar tu jer . hewhew :))

No comments:

Post a Comment

Tahniah kerana berjaya membaca entri tersebut sehingga habis !
Komen yang murni saja ya , hihi. terima kasih :D